به نظر من باید نظام اموزشی دانشجویان را در موقعیت های عملی قرار بدهند تا با انگیزه بیشتری سعی در فراگیری نظریات و فنون و تکنیک ها بکند و با توجه به تحولات فزاینده نیاز است که تعریفی دوباره از حوزه تکنولوژی اموزشی ارائه شود.
به نظر من تعریف دوباره تکنولوژی اموزشی راه حل مناسب برای عینیت بخشیدن به فعالیت تکنولوژیست نمیباشد و برای این امر باید به دنبال راه دیگری به جزعوض کردن تعریف تکنولوژی اموزشی بوداما در مورد اینکه از تعریف تکنولوژی اموزشی میتوان مفهوم خیلی نزدیک وگاهی عین اموزش را از ان برداشت کرد نه راهی برای اسان کردن اموزش و یادگیری باید در این مورد تعریف تکنولوژی اموزشی دقیقتر شود
باگذشت زمان و توسعه مفاهیم و کلمات وباتوجه به جایگاه وزمانی که کشور درآن قرار گرفته نیاز به تعریف دوباره تکنولوژی که مورد تاییدباشد وجود دارد،این به منظور رد تمامی ان تعاریف نیست بلکه بادرنظرگرفتن تعاریف سابق تعاریفی اراءه شود که به تکمیل این تعریف بیانجامد
مشکل اصلی نظام آموزشی حدود وثغور رشته های مختلف نیست کل نظام آموزش در هر حوزه ای باید برای یک هدف تلاش کند و آن رشد همه جانبه وکارآمد همه ی فراگیران در هر مقطعی است و حوزه ها باید مکمل وپوشش دهنده ی ضعفهای یکدیگر باشند.
به نظر من باید نظام اموزشی دانشجویان را در موقعیت های عملی قرار بدهند تا با انگیزه بیشتری سعی در فراگیری نظریات و فنون و تکنیک ها بکند و با توجه به تحولات فزاینده نیاز است که تعریفی دوباره از حوزه تکنولوژی اموزشی ارائه شود.
به نظر من تعریف دوباره تکنولوژی اموزشی راه حل مناسب برای عینیت بخشیدن به فعالیت تکنولوژیست نمیباشد و برای این امر باید به دنبال راه دیگری به جزعوض کردن تعریف تکنولوژی اموزشی بوداما در مورد اینکه از تعریف تکنولوژی اموزشی میتوان مفهوم خیلی نزدیک وگاهی عین اموزش را از ان برداشت کرد نه راهی برای اسان کردن اموزش و یادگیری باید در این مورد تعریف تکنولوژی اموزشی دقیقتر شود
باگذشت زمان و توسعه مفاهیم و کلمات وباتوجه به جایگاه وزمانی که کشور درآن قرار گرفته نیاز به تعریف دوباره تکنولوژی که مورد تاییدباشد وجود دارد،این به منظور رد تمامی ان تعاریف نیست بلکه بادرنظرگرفتن تعاریف سابق تعاریفی اراءه شود که به تکمیل این تعریف بیانجامد
از نظر من هم تعاریف کلی باعث سردرگمی میشود و باید تعریفی دقیق و جزئی تر از تکنولوژی آموزشی ارائه شود.
باید در فرایند یاددهی یادگیری به نقش تکنولوژی آموزشی تاکید کرد .
با سلام . با تغییرات فناوری در دهه های اخیر ، تغییر رویکرد نسبت به استفاده از تکنولوژی آموزشی گریز ناپذیر شده است .
مشکل اصلی نظام آموزشی حدود وثغور رشته های مختلف نیست کل نظام آموزش در هر حوزه ای باید برای یک هدف تلاش کند و آن رشد همه جانبه وکارآمد همه ی فراگیران در هر مقطعی است و حوزه ها باید مکمل وپوشش دهنده ی ضعفهای یکدیگر باشند.
چه جالب....

در گذشته بیشتر به مبانی نظری تکنولوژی اهمیت داشته اما امروزه در کنار مبانی نظری کاربرد ان از اهمیت ویژه ای برخوردار است